Řekni mi, co čteš, a já ti řeknu, kdo jsi. Ukaž mi, do čeho si děláš poznámky … a já ti nejspíš neřeknu nic, ale názor si udělám bleskurychle. Ať se nám to líbí, nebo ne – člověk je tvor povrchní a první dojem se napodruhé dělá jen těžko. Takže jak si ten první dojem posichrovat a nemuset přitom popravit porcelánové prasátko?
Stylová i neotřelá řešení nabízí nový obchod Moleskine kousek od I.P. Pavlova (Bělehradská 70). Najdete tu kalendáře, zápisníky, zápisníčky, notesy, agendy, bloky, desky a sešítky. Nabídka sahá od značek etablovaných a globálních (do Moleskinů si čmáral už Hemingway, Picasso a Matisse) až po mladý český sexy start-up Papelote a delikatesní retro Nanovo. Navíc pro ty, co to s tužkou už neumějí, mají v Moleskine sekci iPad oblečků. Za vidění stojí i vyladěná internetová stránka a samotný interiér prodejny, který osciluje někde mezi designovou galerií a dětskou hernou. Ať už nakonec (velmi nepravděpodobně) odejdete s prázdnou nebo (skoro jistě) s novým úlovkem.
Podtrženo sečteno: řešíte-li, jak udělat dojem u pohovoru, jak si decentně vést seznam bývalých milenců nebo hledáte stylový sešítek na zápisky „jen tak“, ta malá zacházka od I.P. Pavlova se vyplatí. S Moleskinem v kapse se první dojem prostě dělá snáz.
Moleskine
Praha 2 – Bělehradská 70
Foto: Tereza Drahotová